sobota, 8 listopada 2014

Priya 3

Na wstępie dziękuję za komentarze oraz ponad 2000 wyświetleń bloga :)

Od ostatniego posta z wyszywaniem było różnie, miałam dwa czy trzy tygodnie, gdzie nie postawiłam ani krzyżyka(bo wyjazd, bo coś), do napisania tego posta też zbieram się już od przedwczoraj, a w sumie od wczoraj, bo zdjęcia dopiero wczoraj robiłam. A zbierałam się ponieważ oficjalnie ogłaszam, że pierwsza strona mojego HAED'a ukończona! :) A także wyszyłam już ponad 2% całej pracy.. :) jeszcze trochę przede mną ;) Ale nie zrażam się.
Po pierwszej stronie mogę powiedzieć coś więcej na temat tego jak mi się wyszywa..
Zacznę od tego, że mam wahania czy nie powinnam jednak wyszywać tego jedną nitką, ale dwoma nie wyszywa mi się źle, czasami tylko ciężko się wbić, ale większość jest na prawdę przyjemna :)
Wzór jest cudowny, czasem jest duuużo konfetti, ale plamy jednego koloru też występują(na przykład czarnym się nudziłam w pewnym momencie więc wyszywałam kawałek czarnego i jakieś konfetti ;))
Sam haft wychodzi cudownie(pomimo jakości moich krzyżyków, które i tak już widzę, że się poprawiły w porównaniu do pierwszych na tym hafcie;)), podoba mi się jak z jakiejś nieokreślonej plamy wyłania się coś co zaczyna mieć po wykończeniu sens :)
Materiał, który wybrałam zagości u mnie na dłużej, jestem bardzo zadowolona z wyboru, na 25ct wyszywa mi się bardzo dobrze, lepiej niż myślałam szczerze mówiąc :)
A teraz już Was nie zanudzam i daję moją fotorelację:












po drodze znów wkradł mi się uśmiech ;)





























Ze zdjęć to by było na tyle. Mam nadzieję, że teraz pójdzie z górki i nie będę już miała przeszkód w wyszywaniu :)
A 1 grudnia jak mówiłam zaczynam World Travel Bookshelf w KoloSALu w grupie angielskiej jak i polskiej :), mulinki są, kanwa jest, trzeba je jeszcze tylko nawinąć, ale jeszcze mam trochę czasu na to :) Już się nie mogę doczekać :) Ale Priya i tak będzie u mnie powoli postępować do przodu, zbyt przyjemnie się  ją wyszywa żeby poszła w kąt :)

7 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki. tez chciałbym ją kiedyś wyszyc!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) mam nadzieję, że Ci się uda, bo wzór piękny i nie taki trudny:) bardzo przyjemnie się go wyszywa:)

      Usuń
  2. Kolejna osoba, która ma za mało roboty i się za min. dwa kolosy bierze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trochę tak ;) oba mnie tak zachwyciły, że nie mogłam się powstrzymać :)

      Usuń
  3. Priya zachwyca! Jak tylko uda mi sie zdobyc schemat zabieram sie do pracy. Moze ktos podpowie gdzie mozna go znalezc?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) ja mam kupiony ze strony heavenandearthdesigns.com

      Usuń
    2. To moze byc kiepsko, bo sie obawiam ze przy mojej znajomosci jezyka moga byc trudnosci;) Moze kiedys sie uda go zdobyc:)

      Usuń